all about

Idag blir en hästdag rätt igenom, tror jag.
Tanken igår var att sova tidigt med hjälp av sömnpiller, ställa allt till rätta lite. Sömnpiller och flera timmar senare så sover jag ändå inte. Nästa dos piller intogs därför vid 4, vilket endå förstör dygnsrytmen med andra ord eftersom jag somnar halv 5, sover till 13 då såklart. (minst, får tvinga upp sig hehe)
Blev alltså ett misslyckat försök..

Pizzan har tappat ena skon bak och ska gå träning idag, vill ha honom skodd då eftersom det kan bli lite halt inne i det ridhuset. Daikin har tappat en sko fram och får vila tills den är påslagen. Förhoppningsvis kan Roger som endå ska till stallet idag slå på de. Om inte annat i alla fall Pizzas som jag vet var skon som saknas är och den näsan är helt rak..
I så fall ska vi vara ute i stallet till kl 16 senast. Min träning början kl 19.. Hemma är jag tidigast 21. Så ja, heldag i stallet kan man nog säga.
Därmellan tänkte vi roa oss med att åka och shopppa hästprylar, vintertäcken och så (;

Eller har ni missat att det varit ca MINUS 8 grader idag? )':

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback