Camarão!

Bilder på restaurangen nu!

Igår blev inte mycket gjort, stranden och äta i princip. En av de finare restaurangerna har flyttat nära oss så vi gick dit och mötte holländarna Harry och Hanna, skulle äta lite. Blev mycket mer än lite. När de flyttade hit restaurangen fick de massor mer kunder, stressigt = kvalitén gått nedåt.
Så efter jag ätit halva min tallrik med 2 köttbitar + tillbehör, 75% av pappas och halva mammas så fick vi klaga på att köttet som VANLIGT är totalt genomstekt fast vi beställt medium-blodigt. Fick då in en ny tallrik. Som jag åt som inte var bättre, fick då in en NY tallrik som jag åt som inte var bra men bättre. Fick sen in en till tallrik som var så blogid så den var ljumen i mitten.
= vi ska inte gå dit mer.
= jag var sjukt, sjukt mätt. I en timma i alla fall.

Kvällens äventyr består av Guinza, en finare restaurang med sushibuffé varje tisdag. Världens godaste sushi, och inte lite heller. Får ta med kameran!








Kommentarer
Postat av: tove

kotte, jag vill ha bilder på huset :D och nån fin strand! och en bild på dig när du dricker en caipirinha! :D

2009-12-23 @ 21:21:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback