dagens fail; CHECK!

Lyckades nyss med dagens fail.
Sitter vid stora stenbordet, spiller lite läsk eller något på bordet, orkar bara inte torka.
Lutar armbågen där och stödjer huvudet på handen.
SWISCH!
Så åkte armbågen iväg.
SMACK!
Så slog jag hakan i bordet.
Nu ser jag två av allt..
Och känner smärta för fem..

(tröstar mig med att jag och Rosa ska åka och shoppa idag igen så fort pappa kommit hem så han får sponsra rundan)

Till ett fail-inlägg passar en fail-bild av mig.
Förklaring: PAPPA skulle ta kort, säger typ "ducka, ducka lite du får inte plats i bild annars".
Hade fått plats 6st av mig.



HOWDY!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Aj, låter riktigt smärtsamt.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha ett riktigt gott nytt år!

2009-12-31 @ 17:02:46
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback