dedikerar

Jag dedikerar detta fulla inlägg åt mina vänner. First up är tjejan som önskade sig detta inlgg: TOVE!

TOVE: (tog mig 4 försök att skriva det)
Tove är min systers vän, och min vän. Partypingla som man kan räkna med, tove är knäpp och rolig och har fått körtkort nyligen (congratz!) och simmar och är söt och blir lätt brun , allt man kan önska sig denna tove. Nu är hon dessutom typ stödet i livet till viss del. Me like that! Tove är grym, så att säga. 'puss på dig

JOSSE: (norrlänningsjävel som håller på luleå)
josse är som sagt en norrlänning. som håller på¨Luleå. Kan det bli värre? Nä, men bättre. josse är min senaste bästa vän. Typ. Där. vad man än behöver, och alltid partysugen. Vad mer begär jag?

AMANDA: (aka. failure-gril)
Amanda som lyckas med allt, är störtskön, ärligt och slåss. ALLT JAG GILLAR? Också en bästa vän! För att inte tala om att vi kan skratta åt ingenting (gäller även josse och tove) men att vi pockså kan umgås X antal timmar utan att ens le, bara klaga och vara bittra. Hon är som jag! så att säga..

Ska nyktra till., önskar inlägg slut. Puss och godjul!

Kommentarer
Postat av: tove

gillas stort och högt! kan inte mkt mer än att säga desamma om dig gumman <3 !

2009-12-28 @ 02:40:19
Postat av: Amanda Almighty!

Ahw, sweet! Detsamma baby! :D

2009-12-28 @ 14:08:31
URL: http://snailhunterz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback