Hårt liv.

Tisdag.
Börjar dagen med en Redbull och något onyttigt att tugga på!

Vill ju bestämt sluta med sömnpiller. Oh yeah? Like that's gonna happen. Det är ju beroendeframkallande och ju mer du använt destå svårare får du att somna när du slutar med det. Man ska väl max äta det i 10 dagar eller dylikt? Jag är uppe i kanske 3-4 månader sen jag började använda stilnoct igen. Innan det hade jag det nog inte för ens i juni?
I vilket fall som helst så är det här jag slutar: vaken. Hela natten. Inatt somnade jag runt 7 - halv 8. Vaknade halv 11. Är så sjukt trött så har legat kvar i sängen och snoozat i 5h, tills nu vill säga.

Och det är ju inte så att jag är vaken för att jag är pigg, eftersom jag kan vara så trött att jag nästan gråter. Jag KAN helt enkelt inte somna, spelar ingen roll om jag går upp kl. 7, inte sover alls, håller igång under dagen. Jag sover inte ändå ):

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback