how to survive a Tuesday

Vaknat på helt fel sida.

Och är sjukligt sugen på en hallonsmoothie! Självklart, bara för att jävlas med mig, så saknas en ynka livsviktig ingrediens. Det bara mullrar i magen på mig.. ):

Imorgon blir en heldag i stallet. Ska hjälpa Petra hoppa med sin polle och samtidigt hoppa Daikin för första gången på +/- 2 månader! ;D Därefter ska jag iväg med Pizzo till sista dressyrträningen för i år hos Sissi Lilja. Skönt att sista gången blir en ensam lektion, får ut mer av det. Klart värt att betala extra för att rida ensam varannan gång!

Fryser som ett litet djur nu, ska mysa in mig under täcket framför en fucked up film. Försöka tugga på något också, jappjapp!

11 dagar kvar till värmen. Brasilien <3 !

Kommentarer
Postat av: Alissa

jag följer din blogg hela tiden men jag får aldrig en upp en bild i huvudet på hur du ser ut, jag försöker lista ut det genom hur du skriver men jag lyckas aldrig. det känns konstigt att läsa en blogg utan att få veta vem personen är och hur personen ser ut. ett namn säger ingenting.

2009-12-08 @ 15:13:59
Postat av: Tove

mjo, tänk sen dom ändå kunde åka till brasil liksom ;D

och håller med hon är uppe jnfr, varför inte en bild? ^^

2009-12-08 @ 21:33:44

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback