i'm a surviver, lala

Oi!

Tänkte bara säga att jag lever!
Nu ska vi åka och införskaffa massor med mat och öl och tandkräm och vad man nu behöver när man lever, så blir inget långt blogginlägg.

Lovar er en massa bilder och fint var dag, slänger in någon/några lite senare idag. Tar bara sån jävla tid att ladda upp bilderna, även om internet inte är segt här.

Förresten, det här med SMSande.. Släng iväg något på facebook eller här om det inte är jätteviktigt. Kostar mig nämligen några kronor per sms, får betala några kronor även för att ta emot sms. Räcker med att säga att pappa inte brukar vara sååå glad när räkningen hemma kommer efter resorna här. Är det katastrof så kan jag ringa från hemtelen här (:

Hörs sen, ciao!


Kommentarer
Postat av: tove

Det var ju fan att ni kom fram! nu kommer jag ju behöva använda mitt egna solparadis här hemma i ill snöiga linköping ;D

2009-12-20 @ 18:01:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback