im playing the game, that one that will take me to my end

SHULULUUUW! ;D

Hur är det i kylan då?

Igår tog vi det bara lugnt, hade lite vänner över på lunch och käkade sen middag på Camarão, ett fint ställe med goda räk och fiskrätter. Mor min var något sjuk, pappa sjukt trött. Jag sjukt pigg. = efter det gick de och sov och jag satt vaken till 5 på morgonen..
Absolut en favoritrestaurang här i alla fall. Ett måste att besöka om man ska hit! (om inte bara för att det står en tunna med gratis ren sprit 40-45%ig av lokal sprit, "casacha" uttalas det. Farligt när man ännu en gång får dricka hur mycket man vill gratis, haha. 25 minuter väntan på bordet hinner man med många shottar på!

Slutpratat och dags för bilder från igår, idag har vi ätit och varit på stranden. Nu tänkte jag plocka ögonbrynen.


Lunchen igår hemma hos oss.
från v: mor, carlos, richard, far, sandra.


utsikt i skymning.


mer utsikt i skymning.


skymningsutsik, bort från havet.


Kommentarer
Postat av: Josse

Låter sjukt soft det där!

2009-12-21 @ 22:47:35
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback