kände att..

Kände att skorna hemma inte räckte till, så har köpt 2 par till idag :D bilder kommer! (Och var inte förvånad om jag köper fler.. hade grov beslutsångest när pengarna itne räckte till mer än 2..)

Har inte riktigt tid att lägga upp bilder nu, tar ju sån jävla tid. Det enda kort jag är med på änsålänge ser jag skitdum ut på, ni ska få se. Och få en förklaring. Men inte ikväll!

Tovekotte: Du ska få dina krav uppfylla, snart (;

GO' JUL ALLA SÅLÄNGE! ät lite julmat från mig också!

by the way så ser jag ut som en kokt kräfta idag. för mycket sol, vill ni låna lite?


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag lånar gärna lite sol!

2009-12-24 @ 13:48:34
URL: http://smellsfunny.blogg.se/
Postat av: tove

jag skulle nog mera vilja TA all din sol :D och tack så mkt! jag väntar med spänning ;)

2009-12-24 @ 21:35:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback