ÖVERLYCKLIG ;D

Sa jag att mina järnvärden var hemska? 9 är minimum i värde och det är normalt att ha upp till och med 30. Jag hade ju 1,2. Fick hem specialmedicinen från england precis innan vi åkte och äter 3x normaldos av den, tror den börjar fungera nu. För jag känner mig såååå lätt!

Har ju alltid känts som man ska svimma såfort man ansträngt sig, att man väger typ 28437495 ton för att man knappt orkar lyfta på lillfingret , yadiyadiyadi ni förstår poängen. Nu är jag såååå lätt! Eller, börjar bli. Fick ett litet glädjeryck över det på stranden nyss för då kan jag börja SPRINGA igen ! ;D

Så nu har jag sprungit/joggat/gått fort på stranden i säkert 2,5 timma av glädje och av att jag ORKAR! Mina knän och anklarna tycker det inte är riktgt lika kul efter att inte ha sprungit på 5 år till att ta ut sig på stenhård sandstrand. Är ju inte direkt svikt när man springer i vattenbrynet..

MEN ENDÅ! FÖRSTÅR NI GREJJEN LIKSOM?

= jag kanske får upp min kondis igen = jag kanske kan gå upp i vikt igen = jag kanske blir normalare igen = jag ORKAR = jag kan börja plugga igen = ETT LIV 

FATTAR NI? JAG KANSKE FÅR ETT LIV!!!!!

/ glad, lätt tjej i brasilien


Kommentarer
Postat av: Tove

mer än överlycklig åt dig :D

2009-12-27 @ 03:15:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback