PUNKT. SLUT.

Idag var det stall stall stall på schemat.
Nu är jag helt slut, antar att det mest beror på att vädret inte riktigt vaknat på rätt sida idag. Snällt sagt.

Hänt i livet? Jo:
  • Har käkat McDonalds 2 ggr på under 12 timmar, bra kämpat med tanke på att jag hatar McD. Inga små mål här inte heller! Stor + + + + allt!
  • Haft Norrlänningen på nattbesök för att få min julklapp av Amanda. Hennes bok "Book of Fail"/"Det går bra nu". KUL!!!!!!! (:
  • Läst högt ur "Book of Fail" för min familj till middag, nästintill satt i halsen och dött av skratt allihopa.
  • Insett när jag kom till stallet idag att någon idiot lyckats gräva sönder en ledning i Sjögestad = hela Solla var utan el. Bra start på dagen.
  • Snöoväder. Vänta.. SnöOOOOOOOOOOOOVÄDER! (!!)
  • Förfryst delar jag inte trodde man kunde förfrysa, som ingen bör förfrysa, som ingen förtjänar förfrysa. No further comments.
  • Haft 3 sparkar av hästar, rädda för mörkret inne, som varit farligt nära huvudet.
  • Hoppat Daikin i ett väldigt mörkt ridhus (går så utan el). Han studsade utan problem över 1,30 ändå! Sötplutt!
  • Blivit glad när Petra delade en kulmust med mig efter att ha hoppat lika bra med sin häst, de höll sig dock på 1m (:
  • Varit rädd om livet när Pizzo blev livrädd i snöstormen på väg ned mot ridhuset. Tagigt skydd á la "jag försöker hålla mig på fötter i blåsten, inte tappa hästen som är hysterisk samtidigt som jag håller mig om huvudet för att slippa dö om han träffar mig i hysterin".
  • Fått Pizzo att slappna av helt första gången på 3 ridturer. Puh!
  • Blivit sviken. Mycket besviken.
Och laddar nu inför imorgon, 18.40 bär tåget av till Malmö.
Om nu inte min karma fixar så tågen blir inställda av skitvädret.
Lördag? BRASILIEN HERE I COME!!!! <3


.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi jag kommer med till brasselandet ;)

2009-12-18 @ 14:41:58
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback