shululuuuuw!

Kära dagbok!
Länge sedan senaste uppdatering. I know.

Kort och gott:
  • Party torsdag, kom hem 14. Nice! Hästarna vaccinerades, vilade tills idag (måndag).
  • Party fredag, totalt väck på slutet och kom hem 7-8. Lyckades dra ut senan, eller vad det är, i knät så det hamnade på framsidan, gjorde ont som in i helvete. Släppte en tår!
  • Party lördag, pubafton i stallet. Blev roligt som fan fram mot slutet, roades mest av en full Ida (kommer film på FB) och bröderna Jakobssons dans (också film på FB snart).
Sen kommer jag inte ihåg mer. Undra vad jag gjorde på onsdagen? Och i söndags? Igår?

Nu idag har jag varit vaken hela natten för att hunden spydde som en idiot. Sov väl mellan 10-15.30.

Efter det: Stallet.
Pizzo skulle gå dressyr, han skrattade mig rakt i ansiktet med sin jätteenergi. Mitt knä pallade inte att rida, ont som fan. Blev envis därför, ska minnsan visst gå. Gick inte alls, Pizzo ville inget mer än att sprätta runt med sina ben huller om buller och inte alls slappna av och lyssna. Höga knän, bad man om framåt så fattar han galopp, yadiyadiyadi. Till slut gick jag bara in för att trött ut honom (eftersom Siri ska hoppa honom imorgon) och det gick inget vidare. Galopperade ökad galopp säkert 15-20 minuter. Ingen skillnad. Jag trött, andfådd, ont. Han? Pigg. Jag gav upp efter 1,5h av försök till dressyr.

Därefter: Provat nya "medicinerna". Mådde skit på många sätt, mår fortfarande skit. Josse tvingar mig att blogga, därav detta absolut ointressanta oengagerade inlägg när jag egentligen bara har ont överallt och mår dåligt överallt.

Nu ska jag äta löjrom.
Sho.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback