tahaduliduduuuh!

Hoppade ju Daikin idag, tillsammans med Petra och Pigge. Gick väl skitfint för oss båda måste jag säga (; Daikin verkar inte ha det minsta men efter muskelbristningen utan hoppade på glatt ändå, tog det rätt lugnt eftersom han inte är hoppad på 2-2,5 månad. Något språng upp mot 1,15m för att se om högre höjder gjorde ont men han hoppade det fint och lätt så lär inte vara några problem att träna på som vanligt!

Därefter var det sista träningen för i år för Sissi Lilja med Pizzan, dressyr såklart. Och jag "hatar" att behöva säga det här (nej, jag älskar det såklart!!!!) men han har nog aldrig gått bättre faktiskt! Känns som om jag säger det en gång i månaden men vadå, han utvecklas ju snabbt. Snacka om överambitiös häst!

En bra dag!

Och förresten, för er som har något att säga om mina kökskunskaper: Säg vad ni vill om min matlagning, men ingen gör så god hallonsmoothie som jag (;


Kommentarer
Postat av: crust

faan va najs den där ser ut! vill haaa!:O

2009-12-10 @ 00:11:04
URL: http://grindyourmind.blogg.se/
Postat av: Josse

du får bjuda åt mig nångång!

2009-12-10 @ 17:23:19
URL: http://smellsfunny.blogg.se/
Postat av: Henke (;

Brutalmunch! ;O kom hit med den genast kärring!

2009-12-17 @ 02:01:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback