torsdagskuvös

Oh fy i helvete vad jag fryser, fingrarna är helt vita! Alkoholen börjar gå ur kroppen..

Igår var det party. Eller det började igår, men kom hem nu runt 14 tiden och har inte sovit en sekund som vanligt. Ännu en gång vad vi kallar en helkväll med röjj! Och sjukt sjukt hungrig är jag. Josse som var med ut igår/inatt/idag kommer hit snart och lagar mat åt mig, om man inte litar på mina matkunskaper normalt sett ska man absolut inte göra det just nu heller (;

Ikväll ska det minsan vankas party igen, lika bra att hålla igång ju. Och imorgon är det party i stallet, därefter en eventuell efterfest beroende på tid vi är på "pubaftonen".

Nu måste jag återställa mig och försöka överleva, känns som jag ska svimma när jag skrattar. Näringsbrist på hög nivå. Och självklart kan jag inte sluta skratta för det just nu, hm..

Det är ett hårt liv, ett party liv, med grova minnesluckor! Men roligt har vi haft det (:

Tack alla för trevligt party!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback