03.16

Senaste dagarna (med reservation för att jag inte alls har rätt eftersom min tidsuppfattning över dygn och år totalt försvunnit i all sömn):

Dag 1: Panik, ca 8 stilnoct och ingen mat.
Dag 2: 2 nya stilnoct varje gång jag vaknade (säg 04.00, 11.00, 17.00, 23.00, 05.00), inte gå ur sängen, ingen mat.
Dag 3: Samma som dag 2. Skapligt nerdrogad tar jag mig iaf till Josse och skaffar lite serier.
Dag 4: Well. Stilnoct + lite serier.
Dag 5: Pappa åker hem tidigt från thailand, får mig på något under ur sängen ända till bilen. Svimmar av näringsbrist i duschen + får i mig lite mat (som jag sedan fick ur mig lika snabbt igen).
Dag 6: Får i mig ännu lite mer mat, orkar faktiskt stå upp mer än 5 minuter.
Dag 7: Lite mat i Cloetta Center, se matchen med Emelie (4-2 till oss mot Timrå, wihow) och sedan hem.
Snetändning i huvudet och fick hit Amanda att plugga en bit på en lördagkväll. Snetändning i Norrlänningens huvud som kommer hit med öl, cider och vin och är stupfull.
1h senare ska hon hem igen av någon konstig anledning, efter 15 min förstår hon åt vilket håll hon bor. Efter 10 min har hon tagit sig till slutet på min (100meter långa) gata. 2 min senare halvt bär jag och Amanda hem henne, hon lämnade ölen hos mig (tackar för det nu!) men lyckas istället slå mig med vindunken rätt i ansiktet. Inväntar blåtiran förväntansfullt. 45 min senare har vi fått hem henne hela den långa 700 meter det är hem till henne (antar att du somnade på din dörrmatta dumunge?) och sedan kom man inte längre än hit. Till ölen, till tankarna, till mer stilnoct.

Imorgon ska jag ut till hästarna igen för första gången, på ja så många dagar det nu gått, som tydligen skrämmer livet ur alla som ska ta in de från hagen och står på bakbenen och sliter sig och skenar runt. De som inte ens sträcker grimskaftet när jag tar de? Får väl se imorgon, ska ta in de själv. Kan bli en upplevelse i sig..

Förvänta er totalt värdelösa, "fail-laddade", ointressanta och gnälla inlägg det närmsta livet. Känner mig inte mer pepp på något än vad Half Ton Teen är på att äta sallad varje dag och springa marathon.

Kommentarer
Postat av: Snailhunter!

Äh, det blir nog bra, du slapp iaf att bli spetsad av en bh-bygel igår. Start chasing snails instead! It's the only way to survive! ;)

2009-11-22 @ 03:43:37
URL: http://snailhunterz.blogg.se/
Postat av: Josse

HAHAHAHA dagens underhållning när du återberättar dag 7, herregud säger jag bara ;)

2009-11-22 @ 10:19:24
URL: http://smellsfunny.blogg.se/
Postat av: Josse

förresten så lyckades jag ta mig till soffan åtminstone innan jag somnade!

2009-11-22 @ 10:20:28
URL: http://smellsfunny.blogg.se/
Postat av: Josse

just ja, undrade varför min vindunk var bucklig, nu har jag fått svaret ;)

2009-11-22 @ 10:21:32
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback