(:

Förståååår inte hur jag alltid kan vara så hungrig nattetid. Alltid! Jag har ändå ätit middag tills jag trodde jag skulle spy, sen pepparkaksdeg så jag har så ont i magen så jag inte kan stå. Vad gör man om man har sjukt ont i magen av mat men fortfarande är hungrig? Jag käkar snabbmat i alla fall.. Svettas så ont i magen jag har. Trevligt!

Imorgon är en dag i mängden. Ska väl rida som vanligt såklart, antagligen hjälpa Petra med sin häst också, med lite dressyr denna gång.
Om 1 vecka får Daikin börja hoppa igen efter skadan, oooooh! Bara lägre höjder och övningar till att börja med, men då är vi i alla fall på rätt väg.

Känner mig lite sjuk. Har till och med varit trött sen klockan 21, det är ju inte friskt för att vara mig!? Ska se klart lite på TVn, käka min mat och kanske något mer. Sen sova, om jag kan. Nice!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback