flakes

Måste bara tillägga att det är så sjuuuuuuuuuuuukt gott med flingor. Speciellt Special K, speciellt de flesta. Till och med Start, vissa Müsli, andra flingor, Havrekuddar osv osv osv.

Obs, viktig detalj att det BÖR ENDAST ätas som det är utan något till. Om du nu mot all förmodan ska ha någonting till så tar för allt i världen fil. Yoghurt är STRÄNGT förbjudet att förstöra den fina maten med. Den av er som ens kommer på tanken att äta det med mjölk, är inte min vän längre.. (Det samma gäller med genomstekt kött, a.k.a Förstört kött)

(insåg efter 20 minuters grävande i min Special K Redberries att de inte fanns ett enda rött bär, eller bär alls i hela kartongen) (vet inte vad jag ska ta mig till..)



Förresten så har jag idag bjudit Amanda på halva min 400kronors hemmagjorda supergoda löjromstoast. Som betalning vill jag att hennes päron betalar hennes resa till Brasilien så jag får sällskap i jul/nyår.

Ett bra kap, eller hur? För Amanda i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Josse

fil och special k är godast :D

2009-11-22 @ 10:23:29
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback