hiccup

Somnade med hjälp av sömnpiller fram mot halv 6 på morgonen. 13.30 står mamma och skriker att jag tydligen (när jag sovit?) lovat att vara klar att åka till stallet kl 14.. Så jag snoozade fram till 5 i och sen blev jag sen (; Har inte ridit Pizzan tyvärr men klippte Daikin och efter det var jag så hårig och blöt så kände inte för att rida. Tydligen hade de båda fått stå inne sen kl 11 för att de röjjde järnet i hagen bredvid framhoppningen till KMet som var i vårt stall idag. Skitbra gjort hästar, skitbra. Ni får ju skylla er själva om ni får stå inne mycket.

Nu sitter jag och hostar upp hårbollar från Daikin och har hicka. Annars är inte livet så speciellt idag (än?). Fryser. Det är vinter ute. ):

Kommentarer
Postat av: Snailhunter!

kommenterar!

2009-11-29 @ 20:38:15
URL: http://snailhunterz.blogg.se/
Postat av: Snailhunter!

KOMMENTERAR!

2009-11-29 @ 20:38:33
URL: http://snailhunterz.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback