minnesluckor

Vackert. Tog sömnpiller igår igen fram mot 4 tiden när jag var så sjukt trött men inte kunde somna, Rekomenderat på dessua piller (zolpidem, plagiat av stilnoct) att se till så man har minst 8 timmars sömnmöjlighet. Har man inte det och går upp tidigare kan minnesluckor, balansproblem osv uppstå.. Främst äldre som går upp tidigare och får dålig balans ramlar och slår sig osv.
Minns inte att jag gick upp men det måste jag har gjort. Klätt på mig och gjort vad fan vet jag? Vaknade med alla kläder på mig, uppsatt hår och båda mobilerna borta.. Även ett blåmärke eller liknande över ena ögonbrynet. Inte så märkvärdigt, men vad tusan har jag gjort när jag var uppe då? Varit i slagsmål?

Får fundera på det över en bit pepparkaksdag.

Kommentarer
Postat av: Josse

HAHAHA, typ varit och hälsat på blattefarfar!

2009-11-30 @ 14:53:23
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback