New Moon

Vet inte hur många gånger jag måste säga det här, men varje gång jag varit borta från Pizzan så får jag ångra det grovt när jag rider igen..
Idag hade de som hade jour och släppt ut hästarna missat att P och D går tillsammans igen och släppt de i olika hagar. Fungerar oftast ändå, tills de är dags för de att gå in och P ska stå på bakenen och busa och jävlas. Har han aldrig gjort för mig tills idag när Acina började trava runt i hagen vi gick förbi, då hann jag inte reagera innan han stod upp. Han hanterade ändå tillrättavisningen väldigt bra (: Gäller att vara lite före honom, hålla honom kort och sen när han börjar spänna och slänger till med huvudet för att resa på sig så får man snabbt ställa honom i halsen och sätta armbågen mot bogen och tvinga honom att böja sig så han inte reser sig. Men ja, har man inga snabba reflexer så är det kört. Och så som han är så brukar en tillrättavisning göra han upprörd och då blir inget bättre, men han tog det lugnt idag.. :P Tills jag satt på honom i alla fall.. Fler kommentarer är överflödiga. Hästar..
Därefter vid avspolning av ben ställer han sig på sig själv och kliver av sig ena skon bak. Ännu en gång: hästar.. (....)

Ikväll har jag käkat GÅS för första gången i mitt liv, och det var inget vidare bra. Eller ja, smaken var väl inget jag säger barken bu eller bä om men.. Farsan blev på sjukt dåligt humör av att den varken blev klar eller gick att skära och bara var torr och seg, så vi har ännu en gång, fint sagt, argumenterat.

Nu väntar NEW MOON på bio kl. 23.45 (haha 2,3,4,5) med Josefina Norrlänningen Anttila!
Har även gjort fransk manikyr på mig själv. Men idag var jag så jävla skakig på händerna så resultat blev inte så bra som brukar.. "inte mycket att hänga i granen", så att säga. Så folk som ska se mina naglar bör endast göra det i dåligt ljus eller på långt avstånd.

Jag är vackrast ändå!
(så det så)

Kommentarer
Postat av: Josse

vackrast.... du kommer på plats två efter mig ;)

2009-11-28 @ 21:34:15
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback