tripppppppin'

Pappa och jag, vi är goda vänner fast än mycket FÖR LIKA. (lalaalalalaa)
2 människor med hett temperament kan ibland sluta illa. I vilket fall som är så att far och jag rök ihop i söndags och jag har bott i Enköping tills nu. Varit hos Aleks, hälsat på Kattis och idiotkatterna! (:

Men nu är jag tillbaka till hästar, hund, plugg, vänner, sängen, mat, toapapper -  ja allt.

I måndags gick proppen för toaletten hos Aleks, vi var säkra på att det var lampan som gick sönder och inget annat. Bytte lampa och det fungerade ändå inte. Lagom till det tog även toalettpappret slut.
=
Fick gå på toa med stearinljus och torka sig med kaffefilter i 2 dygn. Därefter hittade vi proppen och Kattis kom med toapapper.
=
Jag har skavsår i arslet. Kaffefilter är inte nådigt att torka sig med under så lång period..


Som svar av morsan när jag smsade och sa att toapappret var slut:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e aleks? :)

2009-11-29 @ 17:54:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback