Häst + Smink!

Sedan sist har jag hunnit tävla, så klart..
Först P's debut i LA:6 där jag höll på att åka av 4ggr med bra betyg på allt där han slappnade av och en kommentar om att han har bra framtid om han kan hålla sig på mattan. Inte nöjd, inte totalt missnöjd.

Daikin i Kinda 100+110.
100 gick jag 0+0 fel och blev placerad 6a, av 40. Film längst ned.
110 fick jag 4 fel och det var helt och hållet mitt fel. Totalnöjd!

Varit massor ridande som alltid, bl.a för Siri Swärd och för Annette Solmell och det gick super för båda!

Sedan idag skulle jag göra en ögonbild till Crusty, sminka mig som en bild han skickade. Så första 2 bilderna är resultatet efter det, och dem andra är bara på skoj när jag ändå hade sminkat mig massor.
Och längst ned: för alla som undrat hur jag ser ut när jag precis tvättat bort allt smink. SNACKA OM RÖD!!

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Filmen - ser skitbra ut! =)

2010-04-06 @ 09:20:42
URL: http://ninalovebjorne.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback