Bored..

Jag har så tråkigt så jag snodde en lista av Ida som är helt ointressant, men som fördriver tid. Enjoy!

min personlighet
blyg: Inte det minsta faktiskt, varför vara blyg om man inte har något att skämmas över?
nyfiken: Hell yeah! Sjukt nyfiken, bara måste fråga och veta saker..
smart: Nu kommer massor folk skratta men ja jag är smart, grejen är väl att jag väljer när jag vill visa det och brukar inte bry mig om att tänka efter så mycket i onödan.. Egentligen är jag en liten MVG tjej i skolan, och är smart i övrigt också..
långsam: Allt är väl realtivt.. Oftast så nej!
stressad: JA! Märks nog oftast inte men så är det.
tålmodig: Haha, nooooooo waaaaay! Är imponerad över att jag tar mig tålamodet att fylla i en sån meningslös lista.
djup: I smyg, ja!
öppen: Är väl också relativt. Folk tror nog jag är det för att allmänt så är jag väl det, men det finns så mycket som jag inte är öppen om som folk inte har en aning om. Ni känner bara 1% av mig, max. (;
ärlig: Ja. Hatar folk som ljuger, är nog för ärlig för mitt eget bästa egentligen. Men tar hellre den smällen än låtsas som något annat.
positiv: Knappast va, bitter jävla pessimist!
rolig: Man har väl sina dagar (; Nä jag tror nog jag kan vara rätt underhållande, eller? Är för er att svara på.
ansvarsfull: För det mesta, men sen så är jag ju inte ens 18 än (i sommar, wooo) så jag väljer att inte vara ansvarsfull gällande vissa saker. Men jag tar väl mitt ansvar med skolan, djuren och tar själv snsvar för vad JAG gör.
galen: Abso-fuckin'-lutly (;

vänskapen
svikit en kompis: Well yeah, I'm only human..
förlorat en bästa vän: Min bäst-bästa genom alla tider flyttade ju till Sthlm, gills det som att förlora? Annars har jag nog bara växt ifrån och tagit skilda vägar än mina andra bästa vänner genom åren.
sagt att jag älskar en kompis: Självklart! /xoxo hjärtlös bitch
sovit med en killkompis: Självklart där med, var nog ett jävla bra tag sedan men..
sovit med en tjejkompis: Samma som över! Sover bara ensam nu för tiden, buhu ): Nä jag har ju min favorithund bredvid jämt!
pussat en av samma kön: Vi har väl alla varit unga och dumma? (;
berättat hemligheter: Berättat egna eller avslöjat andras? Svar ja på båda, fast när jag berättat andras så har jag valt väl vem som förtjänar/behöver veta det som man kan lita på. (försöker låta som en bra vän nu och rädda mig själv, hehe)

min kärlek
blivit sårad: Kan man väl lugnt säga.
kär?: Just nu? Nej, free as a bird!
hur många har du varit kär i?: KÄR kär? 1 gång. Nykär i folk man haft kortare förhållanden med? Då blir det nog fler gånger.
krossat någons hjärta: Är väl också för andra att svara på? Men ja, det har jag nog..
gett någon ditt hjärta: Gav Aleks mitt hjärta, tog det tillbaka lite omtöcknat och kantstött, Karlssons Klister räddar allt.. (:
sagt att jag älskar nån, och ljugit: Hm, nej. Inte medvetet i alla fall. Har nog sagt att jag älskar folk som jag trott jag älskat men bara varit ung och nykär i.
varit otrogen: Ja/Nej. Gjorde något jag inte borde under en paus i ett förhållande.. Ung och dum var det ja, engångsskit som jag ångrar och inte lär göra om..

övrig information
sytt: Sy? Sånt kräver tålamod. Ergo: nej. Eller menar du efter en skada? I så fall så är jag syDD, ja :P
opererat mig: Tror jag inte? Beror väl på vad som räknas som operation. Däremot så ska jag operera mig när jag blir äldre och ful, for sure!
sjungit i duschen: 75% av alla gånger? Höhö!
hoppat bungyjump: Står på "att göra innan man dör"-listan!
sett någon dö/ död: Yes ):
varit på begravning: Nej, valt att stanna hemma. Däremot varit med på jordfästningen.
sagt att jag hatar någon: Absolut, finns många jag hatar. Inte rädd för att låta de veta det.

vad jag föredrar
skriva eller tala: Tala, lättare att förklara utan att missuppfattas, midre skrivkramp och dessutom går det jävla mycket fortare. Brukar vara svårt att få tyst på mig (;
vatten eller cola: Just nu: Cola. Om jag fick välja en av sakerna för resten av livet: Vatten.
mobil eller mp3: Mobil! Herregud jag har ju 2 stycken, hur skulle jag klara mig utan mobil? Socialt behov!
snygg eller charmig: Charmig, ska inte bara vara fint att se på.
frukt eller grönsak: Hm. Pest eller kolera? Eller vad det nu heter. Nyttigt passar inte ihop med mig.
film eller serie: Fiiiiiiiiiilm!! Fast serier är ju nice med, don't get me wrong. Älskar båda (;
festa eller softa: Softa, oftast. Fast man är ju inte partyqueen för inget (;
sommar eller vinter: Sommaren, kunde ni nog räkna ut. Jag avskyr kyla!!
fredag eller lördag: Spelar ingen roll! Går ju inte i vanlig skola så mina fredagar kan jag göra till lördagar om jag vill osv.
ljus eller lampa: Beror väl på tillfället? Nej, är ingen hopplös romantiker. Bara mysigt med ljus, speciellt när man badar (: Och att grilla marshmallows över framför TVn!
kärlek eller vänskap: Kan inte välja.. Hade jag varit kär hade jag nog svarat kärleken däremot.
bio eller hemmakväll: Hemmakväll med bioanläggningen igång! (;

Roligare har vi inte idag. Lyckades sova 2 timmar och vakna när allt smärtstillande hade gått ur kroppen, stackars hund när jag skrek medans jag gick upp ur sängen. Nu har det börjat verka lite mer pillrena igen, valde dock att INTE rida idag. Anmälningstiden gick visst ut imorgon och inte iag så jag skjuter på mandomsprovet till imorgon (:

Nu ska jag övertala syster att laga mat.. Önska mig lycka till!
Hugs!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback