excuse me while I light my spliff

Lördagens tävling inställd igen, precis som förra gången för vädret.
Söndagens tävling tror jag kommer bli inställd (deras lördagstävling är det i alla fall) och blir den inte det så tänker jag ändå utnyttja mitt sjukintyg från "avsittningen" och skita i det hela.
Vad jag tycker om kyla vet vi ju alla redan.

Istället hoppar Petra/Pingu och jag/Daikin söndag hemma på Solla. Bara några få hinder. Duktig Daikin gick super idag, efter att jag varit lite förbannad för att han dummade sig i början. Som sedan gick skitbra efter ett tag, jädrans häst.. Pizzo hade tappsko fram, fick med andra ord stå.. Jädrans häst, igen!

Alltså - det finns inget att säga eller göra när det är såhär ute. Skitväder, svårt och kallt att ta sig någonstans, bara ansträngande att ens borsta håret när man ändå ser ut som en tomtenisse det börjat mögla om som tomten glömt ute i vintern.

Fredag slutade alltså med hockey- (4-2 mot Vitryssland i OS, YAAAAY) och filmkväll - ensam.
Lördag ska jag träffa Kim, söndag fika med Jesper. Sedan återgå till sängen och soffan.
Och plugget.
Måndag är det plugg igen..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback