för alla awesome personer här, EJ för er pryda

Okey, tips från proffsen.
Dessa fungerar garanterat:

1. Bara dra tag i killens skjorta och säga "nu går vi", kan från säkra källor däremot säga att en biefftekt av detta kan vara att de förväntar sig lite väl kinky dominanta saker när ni väl ligger i bingen.

2. Säg som följer:
Jag: - hej, ska vi trolla?
den: - haha, vaa?
jag: - aah, vi ligger med varann, sen försvinner du.

3. Säg som följer:
Jag till snygg kille som går förbi/kommer fram: - Du, du behöver inte ens säga något - Du har redan hela inne.

För alla oss för självgoda tjejer för vårat eget bästa finns också, som min kära Mentholmusen upptäckt, sidan på facebook kallad "Kvinnor i allmänhet" med sånna fina och kloka statusuppdateringar som t.ex detta:

"Tjejer i allmänhet 2010 började helt perfekt, jag levererade dubbel-orgasm och killen gick direkt efteråt. La in en snus och somnade till Seinfeld. Det här året kan bara bli brilliant."


"Tjejer i allmänhet läser sina barndomskompisars statusuppdateringar med förakt. Ni borde skriva som det är istället! T.ex "är fortfarande en ful & korkad idiot men numera även skuldsatt & olyckligt gift"

"
Tjejer i allmänhet listar årets tre dealbreakers: 1. Bockskägg, 2. Tumring, 3. Långa gitarrnaglar. Bubblare: röra huvudet i takt till "sommaren är kort". Tjejer i allmänhet ligger hellre med djur än att behöva stå ut med ovanstående."

"Tjejer i allmänhet
vaknade tidigt. Gick hem utan att säga hejdå. Tjejer i allmänhet har glömt ett & annat H&Mörhänge i sina dagar..."


Dags för sängen, och trots detta inlägg så sover jag ensam. FRIVILLIGT.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback