helluhellu

Lever än!

Som sagt, ridsportsgalan. Skitkul!
Dessutom sponsrad med alkohol från ca 18.00 - 06.00 .. (;
Tävlingen blev inställd (thank god) och istället går KM i bara LA:6 nu på söndag. Ska börja träna program nu, Sissi Lilja träning ikväll. Rider ensam varje gång för henne nu, om jag inte sagt det? Bägge som jag skulle delat med varannan gång har får förhinder ett bra tag frammåt.. Gör mig inget, det är värt pengarna (som pappa håller i) att rida ensam. (;

Hjälpte Petra hoppa Piggeliten igår, kul att se framsteg för varje träning i princip. Man blir ju lite smått stolt, och jävla road av henne. Bygger fram hindrerna means jag sjunger och visslar, sedan kör vi lite HIMYM lines och skrattar oss igneom allt. KUL! Behöver folk med lika dålig humor som jag (;
De slog dessutom sitt personbästa och hoppade 120cm, med bra med marginal! Är först på den höjen som hans verkliga hoppteknink visar sig, men finfina bakben.
Ska rida honom imorgon när hon åker till sälen, blir skoj. Inte ridit honom på flera månader och det har blivit storstor utveckling sedan dess, spännande!

Jag vet hur värdelöst det är för alla som inte är hästintresserade att läsa min blogg. "Tyvärr" så ser mitt liv just nu ut så att jag vaknar (OM jag sovit..), rider, äter, går ut/sitter och äter mer, äter ännu mer, äter mer ändå, eventuellt sover om jag lyckas annars äter, går upp, rider.. Och så börjar det om, så ja. Ni får stå ut.

FÖRRESTEN! Så ska ju Petra fylla 25 och ha maskerad, vi kom fram till att jag skulle vara Marilyn Monroe. Så om någon har någon klänning som passar in så slå en pling!

Såg ut ungefär såhär på galan. Fast lite snyggare då (;


Kommentarer
Postat av: emelie -

Jag ligger i sängen och försöker bli frisk ;)

2010-02-04 @ 10:04:14
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Alex

Lika fin fortfarande.. länge sen jag såg dig.. Jag bor i sthlm nu haha :p

2010-02-08 @ 01:43:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback