Lill-lördag!

Dagens..
ÄLSKAR: den som uppfann laptop, nu kan man ju skita och plugga/msn/facebook/spotify/annat viktigt - samtidigt!
Redbulls 473ml burkar - de tar ju liksom aldrig slut!!!! :D

HATAR: Vattentornet är blått och kallt igen, vill ha rött - love is in the air liksom!

Ska vara en duktig bloggare och skriva EXAKT vad i minsta detalj vad som hänt mig idag..

  • Startade dagen med att svettas som en gris. Fråga mig inte varför.
  • Råkade sparka hunden i huvudet i ett desperat försök att ta av mig täcket. Skuldkänslor!!!!
  • Tog fram boken och uppdraget för att plugga, skrattade mig själv rakt i ansiktet och startade facebook och msn istället.
  • Tog hunden på promenad, avslutade det hela med att simma/hoppa genom 1,20m djup snö i ca 40m. Ej frivilligt.
  • Försökte mig på matlagning, slutade med vaniljsås som lunch. Inga fler kommentarer.
  • Såg slutet på 4 filmer, som jag alla hade sett förut.
  • Red Daikin.
  • Frös.
  • Satte mig och långsket med KillBill soundtracket på Spotify, och självklart Facebook i högsta hugg.
  • Tvättade händerna innan jag skrev detta.

Nu väntar dagens första fasta föda, sedan PARTY.
När jag är full som ett jävla svin och lösbrösten sitter på ryggen så tänkte jag ta mig hem och PLUGGA.

Helt okey att vara groggluder idag tjejer, det är ju faktiskt lill-lördag....

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback