renovering

Jag gör om bloggen så nej, det är inte din dator som är seg och får den se ut som skit.. Idéer behöver tid och tålamod att genomföras, inte klart i natt alltså.

Annars så har jag haft en totally shitty day. Vaknade och var allmänt elak mot folk, om folk så smekte mitt ego så var det bitska fina kommentarer tillbaka. Tror nästan jag fick en kille att gråta ett tag.
Gjort nästan ingen nytta idag, dressyr med Pizzo lite och det gick helt okey. Jag orkar bara "ordentligt" ett litet tag sen säger ryggen ifrån, musklerna orkar inte när det gör så ont. Nu godis och godis och cola och mer godis.

Jag HATAR att vara såhär svag. Att vara svag av järnbrist är en sak, då kan jag på ren vilja och envishet tvinga mig att klara av vad som helst och sedan efter när jag är klar så skakar jag som ett asplöv och eventuellt svimmar, beroende på hur stor ansträning jag tvingat mig genom. Men nu när det är såhär i ryggen, gör ont och jag bara känner mig svag och det gör så ont så jag inte kan tvinga mig att klara det längre tider. Hatar det.. Känner sig otillräcklig och kan inte ens mocka mer än 3 skitar innan hela kroppen känns slut. Uäääh.

Förresten har jag fått in svaren från nya blodprovet och mitt feritinvärde har ökat (normal 9-30, december 1,2 och nu ca 4-5) men något annat värde var skit. Tror det var något som visade för hur mycket nya röda blodkroppar man producerar som nu låg på skit istället.. Jag är lite nyfiken på varför jag dessutom alltid har för mycket vita blodkroppar, som ingen har något svar på.

You can spend minutes, hours, days, weeks or even months, Over-Analizing situtation: Trying to put the pieces toghter, justifying what could've would've happend or you can just leave the pieces on the floor and move the fuck on.

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

De är beställda från Endless.com :)

2010-02-13 @ 12:35:59
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback