TOTAL FUCKING MISÄR

JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OHHHHHHHHHH
JÄVLA
SKIT
DAG
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag bryter ihop, det är inte kul längre!!!!

Lyckades sova 3h från kl 4, vaknar alltså 7 och ligger i en bassäng av svett medans jag fryser som ett asplöv i vattenpöl, dör av smärta i ryggen och släpar in lite handdukar och lägger mig på, och några på ovansidan för insidan av täcket är ju såklart också dyblött. Orkade bara inte. Somnar om, vaknad 2 timmar senare och ligger nu i ett HAV av svett.. Skriker och går upp, har nt i ryggen och visar sig ha 39graders feber, ger upp sängen, sätter mig i soffan med tjocktröjor och morgonrockar och allt.
Saker börjar lugna ned sig när smärtstillandet fungerar för dagen, livet blir lite lättare och jag tar en dusch och tvättar håret, nice! Även om nyllet ser ut som skit så är håret i alla fall rent nu.
Trodde jag.
Som stel som man är kliver på nedersta trappsteget i trappan och i ett försök att inte skada ryggen när jag ramlar baklänges (var på väg uppför alltså) landar jag med bakhuvudet rätt i väggen.
Blod.
Skrattar åt mitt eget patetiska försök till att ha ett liv idag och går för att ta en toarulle och hålla där det blöder. Fanns självklart ingen öppen toarulle och jag ska försöka få upp det där HELVETET. Men de är ju fan i mig barnsäkert eller något, fick inte upp toarullen och bröt ihop.
Skrek rätt ut att jag orkar inte mer fan jävla äckliga #%@¤&! osv medans jag med all kraft slänger rullen i väggen så hårt jag kan.
För ni vet väl att det alltid känns bättre om man tar sönder något? (därav att jag förbrukar så många mobiler per år, hehe..)
Bara det att det känns inte bättre, för en jävla toarulle KAN inte gå sönder.

Kvar att göra idag:
- gå ut med hunden = kan ramla ned i en brunn ellernågot, och dö.
- hoppa Daikin med Petra och Pigge = kan ramla av och dö.
- äta mat = kan sätta i halsen och dö
- endast existera = verkar kunna resultera i att dö.

Ska börja ha vadslagning om pengar på mitt huvud. Vad tror ni, tar det 15 min eller 15 dagar innan jag faktiskt dör? Smsa in ditt bud och tid+datum, lägsta insats 100 spänn.

I övrigt imponeras jag över kommunikationen i familjen, eller ja pappa är ju i Thailand. Mamma vet jag inte vart hon tog vägen. Örebro eller Sthm eller Jönköping 1-2 dygn (vad det nu var). Poängen är att när jag går och lägger mig sätter jag en post-it lapp på kylskåpet där jag kluddat "lämna pengar till onlinepizza" (ni vt hur jag är med matlagning, hade jag försökt mig på det idag hade jag GARANTERAT dött) och sedan när jag vaknar så har hon tejpat upp några sedlar bredvid min post-it.
Tack mamma, jag slipper i alla fall svälta! = ett mindre sätt att dö på (:

AMANDA                           säger (13:46):
om dig får dig att må bättre har jag snart inte rakat bena på en månad, du kan ju tänka dig resten, haha
jNFR! säger (13:46):
.. fick mig må lite bättre faktikst.
jNFR! säger (13:48):
fast det kan man inte dö av
AMANDA                           säger (13:48):
säg inte det, kanske blir kardborre-effekten och jag fastnar i typ en gatukorsning i rusningstrafik


Det kanske är dags att söka till äldrevårdomsorgsboende nu?
(för oss båda?)




Förresten så är det sol ute.. "yaaay"

/ XOXO hysteriskt glad tjej, som ni kan se

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback