with a fist in the air and a finger in their face

Känner mig helt slut. Har skrattat halva natten, kramp i mage och käkar och nära att brista i gråt. Tänker vara en duktig flicka och bara se EN film nu innan jag går och dregglar bredvid kudden.

Ska imorgon eller övermorgon ringa min handledare och be att få börja plugga på halvtid t o m mars månad. Därefter heltid igen om det går som planerat.
Bara drar ihop sig inne i bröstkorgen av prestationsångest redan nu. Håller andan..
Inget annat än MVG är godkänt. Nu kör jag på igen. Pappas flicka ska göra pappa stolt nu.

....

Oh, nu har hunden fått hicka. Ska sitta och stirra på henne en kvart.

Har skavsår på knäna.

Har alltså inget mer intressant alls att säga.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback