2010!

Gott nytt år på alla (:

Lägger in lite snabba bilder på alla 4 (!!) par skor jag köpt här än så länge! Någon nyårsbild också..


Jag såg ut såhär på nyår, nästan. Håret är fortfarande blött och jag gör någon konstig min..? Bredvid mig är Carlos, en brasilians vän!

Är alltid fyrverkerier på en stor båt/pråm ute i vattnet i "viken" här vid 12slaget nyår!

Mina nya skor !!!! :D :D :D


Inköpta idag (åkte för att köpa hörlurar, råkade få med mig dessa hem)


De blåa! Utan blixt blev de inte så blåa som de är, och nu har jag benet böjt framåt = inte snyggt på bild.
Men man ser modellen iaf?


Skorna jag hade på nyår! LÖÖÖV them


De är snyggare på! MUMS


Vita fin-skor!


Ser också bättre ut på, även om den här bilden suger..
Aja, det var nya inköpen, nyårsklänningen också nyinköpt här.
Dåliga bilder, men nu har ni lite hum i alla fall.


Dags för öl, howdy!


Kommentarer
Postat av: Josse

fan va fin du är på bilden hjärtat <3

2010-01-03 @ 01:45:12
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback