GER UPP

Blir helt galen och förbannad på de här jävla sömnproblemen jag har. Då menar jag galen, vaknade kl 2 i natt igen (även om jag hade tur och somnade runt 21 tiden !!!! (: ..på en lördag.. ): !) och höll på att gråta av ilska att ännu en gång vakna mitt i natten och inte kunna somna om.
Dessutom äter jag så dåligt när jag inte sover, jag som äntligen gick upp i vikt när jag var i Brasilien och det lär väl rinna av mig direkt nu igen. Fantastiskt.. Vägde 44 när jag åkte och 47,1 direkt när jag kom hem och nu 45,9. Hm.

Väntar på att mamma ska göra klart det hon måste så vi kan åka och handla mat. Jag ÄLSKAR att åka och handla mat med mamma! Hon skriver inköpslista, jag fyller på med 100% mer saker som jag gillar (t.ex. "gott som Jennifer kan småäta" brukar stå på listan, med just de orden eftersom jag inte vet vad exakt jag vill småäta). Väl i affären så impuls- och sugenshoppar jag allt jag ser som faller mig i smaken.
Även i en mataffär gäller regeln "KAN behövas" när man shoppar. Ni vet när man rensar ut garderoben och ska slänga saker man inte använder och kommer till ett plagg man aldrig har användning för men gillar så så mycket ändå? Man KAN ju behöva det där som ser så gott ut där på hyllan som absolut inte passar till något och som har en smak man aldrig får "sug" efter, KAN ju hända att man blir biten av en radioaktiv spindel och blir sugen på sånt akut och inte har tid att åka och handla då.

Det kan faktiskt inträffa.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback