howdy

Tanken var ju att komma hem, inte göra ett skit och vila upp sig efter resan. Men eftersom jag blir sjukare hela tiden så blir jag inte direkt utvilad..

Veckans mysterium är nog hur halva min datorsladd kan ha försvunnit. Ni vet delen från klumpen mitt på sladden som går vidare in i väggen som man kan dela på laptops? Jag lämnade datorn på ett ställe när jag reste, hittade den på exakt samma ställe (mormor och Lennart bor i vårt hus när vi varit borta för att ta hand om hunden). Allt förutom just den halvan av sladden. Och i och med att den satt fast när vi åkte måste alltså någon ha tagit loss den sladden från både väggen och andra sidan.. Och lagt någonstans. Varför nu någon skulle göra så. Och vart de nu har lagt den. Har letat överallt.. Går ju inte använda datorn utan laddare, snor syrrans när hon inte är hemma just nu.

Oväntade mormorskills att ha bort en halv sladd.

Eller så har vi haft inbrott.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback