Kära Dagbok

Jag överlevde ridturen med viss ansträngning, Pizzo var stenhård i munnen och ville inte alls någoting annat än att springa i början. Efter någon halvtimma var vi däremot stadiga i formen och relativt lätta i handen. Blev riktigt bra mot slutet vissa stunder (:
Imorgon är det Sissi Lilja träning för första gången denna säsong. Ska rida ensam varannan vecka och med Emelie Thörnvall de andra, kommer bli superbra! Hon är mer i min nivå än de unghäst/annat som jag red med innan. Och att rida varannan vecka ensam är värt pengarna!

Tänkte antingen ta ett bad eller kura ner mig i soffan nu och tina upp efter stallet-timmarna. Sedan ska jag, hur många sömnpiller det än krävs, SOVA för en gångs skull! I natt var jag ju ute på äventyr istället när jag inte kunde somna, ajabaja..

Life is like a Dick, when it's hard, fuck it !
.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback