lördag

Blev 7 nätter med snitt 2h sömn per natt, därefter sov jag en hel natt och nu har jag inte sovit alls igen. Kanske blir 7 till helvetesnätter?

Lite efter 9 hämade Jenny, Bitta och Jocke mig och så fick jag se deras (Jennys) nya häst! Väldigt fin, ett bra kap. Fick också prova litegrann och tycker hästen behöver mycket arbete men kommer bli så så fin!

Nu ska jag käka onlinepizza.se innan jag tar hand om mina egna pollar, eventuellt blir det jag och syster som drar på bio och krogen ikväll också. Vi får se! (:

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan!

Ja efter alla turer på sjukan så har jag lärt mig att ju trevligare jag är desto större chans är det att jag får upprättelse i efterhand för då har jag massor på dem men de har nada på mig. Men tro mig jag ville verkligen ge honom en stor fet smäll mitt i plytet :)

Tyvärr är det ju så här vården fungerar generellt, många väldigt duktiga och trevliga och en hel del rötägg.

Jag har varit sjuk i snart 10 år. Som 16-åring fick jag alopcia och tappade allt mitt hår, har fightats mot depressioner och för drygt ett år sedan fick jag diagnos på den reumatiska systemsjukdomen SLE eller Lupus som vissa kallar den. Innan jag fick min diagnos så var jag ganska bra inne i sjukhussvängen och gick igenom tusentals utredningar så jag har nog sett det mesta :) Roligt att du hittade min blogg, välkommen tillbaka!

Kramar

2010-01-16 @ 16:11:52
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback