Natten till ära..

.. så får ni två inlägg.

BARA för att jag måste påpeka hur underskattad ögonbrynspennan är!!!!
För att demonstrera har jag sminkat halva ansiktet (eller för att jag var uttråkad) och andra halvan inget.

- Halvan till vänster är alltså foundation, läppenna + läppstift, ögonskugga, ögonbrynspenna, kajal (fransarna satte jag dit i photoshop för att jag inte orkar tvätta bort allt så noga senare). Behöver dock plocka ögonbrynen men hittar ingen pincett så formen är väl inte i världsklass på det ikväll. Råkade också spilla lite för ljus ögonskugga under så jag får som en "ring" på bilden, ignorera detta (;
- Halvan till höger är 0/nada/zero/inget på.

Påminn mig själv att köpa flytande eyeliner, är så så så snyggt. Effekten kajal aldrig kan ge. (bild 2 syns bäst på ögat ni ser som höger.. gammal bild)

 


Kommentarer
Postat av: emelie -

Tackar :)

Allt bra ?

2010-01-28 @ 09:35:12
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback