skadeglädje

Har ren skadeglädje att ni sitter där hemma med -23 grader i Linköping. Om ni är intresserade så är solen på väg ned här nu, vilkt ger oss +28,5 grader. nanana!

Idag vaknade jag av att massagekvinnan stod utanför dörren, så direkt från sovrumet lägga dig på massags"sängen" och få helkroppsmassage i 1 timma. Inte illa, vill gärna bli väckt så varje dag!
Köpt 6 filmer på stranden, druckit några öl och drinkar.

Och det vi häpnas mest över: Mamma fick med mig på bild på stranden, även när jag springer. INTE ILLA!


man fick väl ställa upp på en bild då..


hahaha älskar den här bilden, jag ser såååå dum ut!


mina ben ser amputerade ut, haha!


Kommentarer
Postat av: Josse

SKADEGLÄDJE är att du kommer komma hem till den här kylan!!

2010-01-05 @ 21:58:50
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback