SÖKES: sovmöjligheter!

För att inte tråka ut er till samma nivå som jag ligger på: Inget nytt under solen som är värt att veta här borta.

Ointressanta saker för er som slår ihjäl tid:

 - höll tidigare på att trampa på en kackerlacka. I panik fick mor istället hämta min dryck i kylskåpet där nere, nu sover hon och jag är mer törstig. Sätter inte min fot där nere igen, inte innan jag är 110% säker på att det är fritt fram.
 - jag har bränt mig på magen. Endast röd och varm, ingen smärta. Bara tillräckligt irriterande för att man inte ska glömma bort det, ni vet.
 - mina hörlurar jag köpte nya var totalt värdelösa och jag vägrar att ens försöka använda de, passar ju inte ens i öronen! Obekvämt, sitter inte, stenhårda, dåligt ljud. Soptunnan next!
 - har invigt mina senaste skor, de med fin klack/platå, på en restaurang. Väl där var jag supersnygg i min outfit (kortkorta svarta jeansshorts med relativt hög midja och min Kat von Dee tee, och skorna såklart), och åt och åt och åt. Och spydde. Det var det där med att äta sig BEHAGLIGT mätt ja, inte jag-tror-jag-dör-OCH-sprängs mätt.. Får jobba på det.
 - försökte igår stoppa i kontakten i ett kontaktuttag i mitt rum så jag kunde ha datorn där. Låt säga att våra kontakter är för breda för deras hål om man inte plockar isär skiten. Låt säga att våld löser allt. Låt också säga att ni ska vara glada att jag överlevde elchocken. Amen.
 - har i uttråkning nyligen suttit 20 minuter och gungat hängmatta, visslandes/nynnandes på "vad du är söt min kära lilla ponny" melodin. Här trodde jag man var lättroad, men efter 20 minuter skulle jag hellre tra livet av mig äön gunga kvar, förstå som 5åring när mag kan gunga så dag ut och dag in och det är lika roande. AVUNDSJUK!
 - precis som förra året så kom jag på att roa mig med datorns inbyggda cam, roligt i 20 minuter också, om man är riktigt lättroad som jag.

Såhär roligt hade jag ungefär:


Min vackra sida.


Slängkyss to Sweden!


Jag kanske ser dum ut men har ingen specialeffekt på denna.


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

SATAN VAD HET!



xoxo J <3

2010-01-05 @ 11:58:53
Postat av: Rob

:)

robbbins.blogg.se

2010-01-11 @ 00:26:13
URL: http://robbbins.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback