Som vanligt..

.. så vaknar jag och kan inte somna om. Vaknade 1. 3h sömn. Yaaay..

Ska se en bra film som går på TV nu.
Pizzo gick underbart på träningen idag och vi bestämde att jag ska starta KM ändå (LA:3 och LA:6). Är ändå de klasserna jag ska rida nu i vår om jag ska vara med i Division 1 laget (LA:6).
Imorgon är det Daikin som ska till Siri och hoppträna inför tävlingen nu på lördag, 1m och 1,10m avd. A. Hoppas han inte är tung i handen, är han inte det så lär det gå bra (:

Kom att tänka på att jag tappat bort mitt röda läppstift, jag ÄLSKAR röda läppar men har aldrig chans att använda det. I stallet? Nej. Hemma? Nej. Fest? Möjligtvis, blir dock ofta kladdigt och jobbigt att hålla snyggt efter ett par drinkar (och nej det har inte med små söta pojkar att göra).

De två sista är nu med något rätt okey läppglans jag hittade. Tjockt, sitter bra och är rätt mörkröd färg. Första bilden är äldre med underbara läppstiftet. Knallrött <3


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback