varning för äcklig bild

Hörde ett bra uttryck på TVn nyss, någon snubbe i Ultimate Fighter som sa "Fåglar måste ned till marken för att dricka" eller liknande. Betydande att hur stor/känd/duktig/dylikt man än är så måste man ändå vara ödmjuk, något sånt. Ja, ni fattar.

Aja, skitsamma. Ikväll gnäller vi om sömnen igen. Låt se..
Fre/lör natt sov jag 3h.
Lör/sön natt sov jag 0h.
Sön/mån natt sov jag 5h.
Mån/tis natt sov jag 0h.
Tis/ons natt sov jag 4h på dagen.
Nu inatt sov jag mellan 23 och 01 och kan inte somna om.

Förutom att det tär på mig fysiskt och psykiskt så blir man ju helt jävla galen, man SKA sova för att slippa tänka dygnet runt och för att slippa vara uttråkad de där timmarna om inte annat. Man ska väl sova av andra anledningar med men, hehe.

Fick dessutom, som rätt så ofta, någon allergisk (?) reaktion efter stallet, får utslag och "pluppar" över hela benen som kliar så mycket så det gör ont. Så jag har kliat sönder benen, och då menar jag sönder. Får "blåmärken" efter där jag kliat som mest på låren, ser ut som jag blivit våldtagen. Och då varken skämtar eller överdriver jag. SUCKS!


GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL GNÄLL

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback