x2000, igen

Inget vettigt att dela med mig av, bara att jag överlevt så långt som till Malmö, t o m satt mig på x2000 och passerat Lund nu! GREAT!

Sovit totalt 4h på de senaste 60. Och rest, och är sjuk. Så ikväll tar jag emot priset som linköpings mest slitna kvinna.

I övrigt så är vi sjuka hela högen. Sitter med jackor över och runt hela mig, skakar som ett asplöv. Feber, snorig, hes och halsont. Så när jag är täpp i näsan som nu så måste jag andas genom munnen = jag spänner käkarna på något konstit sätt som vanligt = spänningshuvudvärk också.

Gnäll och snor från tjej som snart är hemma!


Kommentarer
Postat av: to

2010-01-10 @ 18:22:59
Postat av: tove

Men det gillas! :D

2010-01-10 @ 18:23:37
Postat av: Josse

Längtar tills jag får se dig ;)

2010-01-10 @ 19:35:18
URL: http://smellsfunny.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback