YEAH

Fick mig 5h sömn, var i stallet och kämpade som en idiot, mocka 3 boxar, medicinerade 1 häst och red 2, på minsta möjliga tid. Stressade hem, stressade mig fin.
Gick på LHC matchen med Oscar som jag hade lovat bjuda med mig i logen, 7 - 4! Trevligt (:

Imorgon ska jag först hjälpa Petra att hoppa sin Piggelinhäst, sedan rida mina egna hästar och mocka och roa mig för fullt där ute.. Efter det hoppas jag att jag är så så trött att jag precis orkar äta massor och sedan kan sova en hel natt. Tyvärr brukar det jag önskar inte inträffa, "but let's give it the old college try, shall we?"

Är sjukt hungrig men orkar inte försöka mig på att laga mat utan att bränna ned köket, går åt för mycket tänkande och för många brandvarnare. Så jag käkar kex. Mättande för den som inte hunnit äta på hela dagen..


Kommentarer
Postat av: bobby

Grr sötnos vad snygg du är ;)

2010-01-19 @ 04:21:28
URL: http://blogg.bobbysharstudio.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback