(:

Tänkte bara tralla förbi lillbloggen här och skriva att Daikins böjprov gick super, och att allt detta antagligen berott på hans självförtroende. Vid longeringen idag för vetrinären så tog han ett par steg på gräs för att få plats och vetrinären såg direkt hur han ändrade rörelsemönster totalt på gräs och blev rädd, varpå han halkade varje gång han kom ut dit.
Med andra ord så han det tagit på hans självförtroende när det varit gräs och dåligt underlag och därför har ha inte känt som han brukar i hoppningen. Tyckte igår trots det att han kändes fin på kysset jag tog 4 ggr så förhoppningsvis är det på väg tillbaka. Så nu blir det så mycket lätt träning på gräs som möjligt i fortsättningen tills han vant sig, bara trava runt lite på gräset bakom ridhuset då och då och åka till terrängbanan och klättra (vilket är på sand, men rida på gräset innan). Sålänge blir det inga grästävlingar för honom iaf.

Nästa tävlng för Lilla D blir därför Åkerbo lokal 100 + 110 cm, så att han får en enkel tävling att få känna sig säker på (:



Så var det någon som tyckte jag skulle ha bild på mig själv och något om mig själv, men det var väl inte alls vad min blogg var tänkt till - bilder på mig själv. Så det är ingen idé att du hoppas på såna bilder ofta, även om du får ett par idag.


Jag, så som jag allt som oftast ser ut;

 

Jag, med en blåsa i munnen, AJAJ;

 

Jag, ledsen över att jag har en blåsa i munnen som gör så mina sura godisar inte smakar så gott som dom brukar;

 

Och slutligen jag, i min mer åskådarvänliga form som allt för sällan visar sig;

 

Förresten så började jag bli lite brun, superlycklig var jag!

Ett tag..

Sedan var det tävlingar och självklart sitter man och bränner sig så man får fula märken och har så ont i axlarna att man funderar på att uppfinna ett sätt att sväva när man sover för att undvika kontakt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

SNYGGA BILDER xD

2010-06-08 @ 10:12:46
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

SV: Haha! Jag tyckte du gjorde ett bra jobb :P

2010-06-08 @ 13:05:23
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Var så lite så :) Verkar som du har väldigt fina hästar med potential fast de inte är utvecklade som andra hästar i samma ålder :)

2010-06-08 @ 22:02:48
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Josefine - hästblogg

Nej kanske inte riktigt :) Tack!

2010-06-09 @ 00:24:56
URL: http://jsohlman.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback