05.01

Har lyckats sova lite lite senaste nätterna, skitkasst men något. Vaknar ständigt och drömmer massor med saker, men all sömn är sömn - jag klagar inte!?

Fikat med Lousie var värt att bli rånad (ja, vad ska man annars kalla det när det kostar 200 spänn för en fika), hon åker till London igen om 2,5 vecka och under tiden hon är där planerade vi att jag och syster ska dit och shoppa och festa. Kommer bli nice!
En snabb plan var dessutom att fira min födelsedag där om L fortfarande är kvar där då, ännu mer party!
Ett måste är att ta en resa upp till Sthlm och hälsa på min älskade Kela någon helg snart.
Tävla och träna ska man hinna med också.

Hur hinner man allt?

I övrigt sitter jag endast och tycker det är hysteriskt roligt med "kom på ordet och vinn"-TVprogramet som är igång just nu, stackars liten snubbe som stått där i en 20 minuter nu och försökt övertala Sverige om att ringa in. Inte ett enda samtal har han fått, haha!
Även om det finns någon annan jävel som jag som sitter och "ser" skiten just nu och funderat på att ringa in så ångrar de sig garanterat tack vare hur han som är programledare ser ut i håret. Jag menar, come on - siste mohikanen?

Ska se om det finns något krubb jag kan hantera utan att riskera dödsfall, därefter sängen.
Ska ge mina mardrömmar mardrömmar inatt..

Take that, bitch!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback