Fyndig klämkäck rubrik

I onsdags invigde Pizzan och jag kandaret. Läskigt att få på sig tyckte lillkillen, men efter +/- 10 minuter så gick det riktigt bra att rida på det! Jag hr däremot för små lillfingrar för att det ska vara behagligt att hålla i tyglarna så som sig bör, ska prova nästa gång att ha de på ett annat sätt. Fungerar säkert finfint!

Torsdag var det hoppning på schemat. Jag och Petra hoppade lite hemma (Pigge gjorde sin bästa insats någonsin) och Daikin tyckte det var skitroligt, märks att han kommit igång med kondis och muskler mer nu för nu drog han bara järnet på 5,5språng där det skulle vara 7. Gick hyffsat ändå, ska fråga Siri nästa gång jag hoppar för henne vilket bett hon tycket vi ska ha och sätta på hans andra träns. Tänkte att något liiite skarpare bett kanske kan fungera att ha endast när man hoppar. Jag är ju inte mycket för skarpa bett egentligen så i får väl se. Tog några språng upp mot 1,30m och när han väl lyssnar och ligger bra så går det skitfint och lätt.
Pizzan gjorde en finfin insats när vi hoppade efter att jag var klar med D, Han tycker ju det är så så roligt så jag tog bara några få hinder lite lätt och sedan höjde vi upp ett räcke upp till och med 1,20m och det är löjligt så lätt han har för sig att hoppa. Jag känner inte att han tar i det minsta när han klipper 1,20 räcket och dessutom är 20-25cm över det. Han landar och jag gick in på en volt i hörnet så studsar han runt runt och småbockar som en idiot flera varv (:

Igår, lördag, var det Petras 25års fest. Maskeradparty i Hollywood stil, riktigt kul (: Så snodde en bild från Jimmys face. Marilyn Monroe och Lady Gaga! Tack för kvällen Petra, och alla andra också!


Ass-posen såklart!

Kommentarer
Postat av: Calle

Jag har en viss föraning om vem av er som ska föreställa GaGa resp Monroe! xD

2011-01-30 @ 10:53:38
URL: http://oxwall.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback