Fredag

Idag är det fredag, eller ja, det har vart fredag i 8 minuter när jag skriver det här, men. Idag är det Annette Solmell-träning för Pizzan och mig, ska frsöka få mamma att filma! Daikin ska jag bara rida lite lätt fin dressyr på så han känns bra inför tävlingen imorgon  (lördag).

Måste verkligen köpa mig en almenacka, har luddat runt och trott det är både det ena datumt och den andra månaden nu och har ingen koll på någonting. Så nu ska jag brja kryssa för rutor á la fängelseintern som räknar dagar.

Att skriva upp på den listan är bl.a. mina körlektioner, halkan på måndag, att jag ska rida Berta när Eve är borta 15-17/10, utlandsresor, träningar, tävlingar och framförallt se när jag är ledig! Måste ut och trffa folk och ha roligt nu, börjar bli lite segt med det och bara plugg, träning, plugg, tävling, plugg..


Nu ska jag sova, här kommer i alla fall ytterligare en bild jag kunde göra rätt så tydlig (kan man väl knappast kalla den men..) från senaste Siri-tränngen med Daikin.


Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

haha ja det är verkligen en tröst! på senaste dressyrtävlingen med boppen hamnade jag utanför placering med 1 poäng, men var rätt glad ändå för "jag hade ju ändå slått den personen" ;)

2010-10-01 @ 12:54:09
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback